2015-06-14

150611 Över 30 rådjur 2 Älgar

Denna dag blev otrolig i fotoväg över 30 Rådjur längs min nya "Safariväg"

 Koltrast och Ladusvala syns ofta längs vägen


 Fick min första Nötskrika på bild underbart då jag ofta sett  men inte lyckats fota dom



 Björktrast och Törnsångare

 Fler Rådjur

 En fin Älg bredvid vägen
 Det ni ser här blev en överraskning, när jag fotade älgen här  ovan så knakade det till  på förarsidan av bilen. Vänder på huvudet och där står en älg till så nära  att detta är allt som kommer med använde ett 150-500 med minsta  zoom. När sedan Älgen såg mig vek den av tvärt ut i skogen och sparkade  nästan in genom rutan i vändningen. Dagens högsta puls

 En Skogssnäppa


 Fler Rådjur som aldrig verkade ta slut på denna tur









Vår natur är otroligt givande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar