2014-05-08

140508 Trotts sjukdom sjukt bra fotodag.

Idag mådde jag inte bra men tänkte ta en promenad i näromgivningen, men kroppen sa nej så för att få lite frisk luft tog jag en biltur som blev riktigt rolig. Alla dagens bilder tog jag utan att lämna bilen, bra att veta att man kan få fina upplevelser även om man inte alltid kan gå ut i naturen, turen tog ca 1,5tim.
Räven var så upptagen med att jaga mat att det tog lång tid innan den såg att jag var parkerad där han kom jagande. Efter närbilden tog den ytterligare två byten riktigt bra jägare. Tyvärr tog han dom nere i ett dike så jag fick bara när han hoppade.






Två Rådjur fanns också vid vägkanten.

Vad är kusten utan sina måsar.





Gässen var också aktiva många med ungar.


Skator och kråkor är ju ett vanligt inslag så även idag.



Starar såg man gott om men dom flesta för långt bort.

Svalorna flög lågt men var snabba som bara den. pga vädret kunde jag inte öka hastigheten på kameran.


Blommande växter finns i alla former just nu här ett axplock av dom.




Dom vilda djuren och växterna var ju många fler som man fick se idag, men även lite tamdjur fanns längs vägen.

Mina övriga bilder finner du på http://www.fotopelle.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar