2014-06-04

140603 Shoppingtur blev fototur.

Idag var det tänkt att shoppa lite för att koppla bort all skit då jag mått rätt dåligt några dagar. Det blev lite tillbehör m.m. till bilen inte mycket till mig själv. Kameran är ju med som alltid då det dök upp en hel del fina fotoobjekt längs vägen. Först ut idag bland djuren blev en Fasan


Lite senare lika bra placerad så satt set en Grå Häger i strandkanten.



På hemvägen fotade jag en stenpelare jag åkt förbi hur många gånger som helst men aldrig läst vad som står på den.
Inte långt efter denna så var en Räv på jakt efter byte på en åker.




Nu var det dax att ta sig närmare vattnet igen men där fanns bara Strandskator inom räckhåll.



En vacker aftonbild på en brygga blev det också där.
Sista stoppet på vägen blev en "grotta" egentligen en spricka i berget med två ingångar man kan gå in en bit och klättra upp på berget den vägen. Ligger ganska nära vägen men jag måste börja pressa kroppen mer så jag blir av med skiten och kan orka med springandet på jobbet igen.


Mer bilder från andra turer m.m. på http://www.fotopelle.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar