2014-06-04

140604 Foto + Träning

Var hos läkaren idag som skrev ut lite mediciner så det blir lättare att hålla andningsvägarna rena och fria. Sen gäller det att träna i småportioner så kroppen kommer igång igen. Så det blev till att ta med kamera och ut i närområdet så jag kunde planera promenaderna och inte ta ut mig första dagen. Så en Stare kom i vägen för kameran, skall åka dit igen bara det är sol och då rigga stativ och radioutlösare på kameran så jag kan fota utan att störa.



Passade också på att efter en regnskur passerat att gå runt i en hamn lite, med lite bröd med sig så är det lätt att fota Måsar.



En Kråka som troligen inte kom undan regnet satt på en sten och torkade.
Även en Stenskvätta kom och landade ganska nära mig.
På väg hemåt kollade jag ett Måspar som jag trodde försvunnit, men tittar man på bilden så har dom ägg i Redet så jag har nog bara missat dom tidigare.

När jag kom hem började jag montera skyddsklädseln jag köpte till bilen igår. Det var svettigt så det får vi avsluta imorgon kanske. Den gamla skyddsklädseln satt jag saxen i och tog två remmar i garaget och då hade jag ett fint vadderat arbets/grill förkläde, varför slänga det som går att användas.

glöm inte besöka min sida http://www.fotopelle.se






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar