2014-08-13

140812 Mycket vatten

Det började med att jag köpte et billigare objektiv till kameran som jag skall ha när vi är ute och klättrar m.m. så varför inte testa detta med en gång. Denna dag bjöd på mycket rinnande vatten att se, tyvärr kom mycket av det uppifrån. Åkte helt utan mål här lite blandat i starten. Vissa bilder är dubbla den ena förstärkt med HDR-effekt.


Efter en stund kom jag till ett gammalt bruk med en fors så där blev det lite bilder.


När jag lämnat detta ställe och fotat några gäss som passerade så var det dax för mer rinnande vatten. Här var det också lite fåglar som gjorde det mer intressant, hittade forsärlor här också.









Nu blir det blandade bilder tagna när jag beslutat att åka hemåt.







Detta var allt för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar