2014-09-11

140909 en blandad fotodag kombinerad med fiske.

Denna dag var tänk att ägnas åt fiske men regnet stoppade en del av det. Så det blev mest en blandad fotodag. På vag ut till fisket såg jag bla ormvråk och svanar.






Denna plats fick jag lämna pga regn och innan jag kom till nästa plats blev det lite mer djur och natur samt en Bubbla.



Bilderna som kommer nu är tagna efter att jag lämnat andra fiskeplatsen då det nappade dålig där.


Mossan på nästa bild låg som ett sammetstäcke på berget.



Nu har vi kommit till en plats med en gammal husruin efter ett hus som brunnit ner, när det hänt vet jag inte men det som är kvar tyder inte på att det var moderniserat.











Lite bredvid huset ligger ett mindre vattendrag där det troligen funnits en kvarn då det ligger kvarnstenar vid kanten.







Är du intresserad av det dåliga fisket finns det här http://gylta.blogspot.se/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar