2015-09-26

150924 Överraskning i Bullaren

Denna tur började stilla strax efter att det slutat regna



 Det mesta av denna tur sker runt Bullarsjöarna och Kynne fjäll. Gott om Rådjur dessa var de första jag såg.



 Här en Ormvråk jag mött tidigare känns igen på huvudets färg

 Två Skarvar nere vid sjön

 Har hört om  men aldrig sett Hjort i trakterna, så jag blev överraskad av denna Hjort som brölade i Grimmeland Bullaren

 Mer Rådjur
 Bland Rådjuren fanns denna mörka unge som man kunde tro vara avkomma från Hjort






 50min efter första stora Hjorten såg jag denna 3km bort i Tveta Bullaren en mäktig syn


 Lite bilder från naturen





 En glad Blomma
 På väg hemåt passerade jag dessa bökare


 Nästan hemma åkte jag till fågelmatplatsen där det fanns en del Amiralfjäril



 Fluga på gammal frukt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar