2014-04-05

140403 Varierande motiv

Denna dag bjöd på 4st Större Hackspettar inom ett ganska litet område.

I samma område satt också Rödhaken och sjöng. Och i ett träd brevid syntes en Stare.

Insekter som Humlor och Bin fanns det gott om.

När jag åkte vidare fick jag syn på en Ormvråk tyvärr fel inställning på kameran när bilderna togs.

Vid nästa stopp möttes jag av Skata och Nötväcka.

Nu bar det hemåt innan jag skulle vidare. Senare turen började i hamnen där en Ejder visar en utombordare vem som har störst vingar.
När jag kommit över Gullmaren så blev det först en Hjort
Och därefter en Eka och en flugfiskare som kom på bild.

Innan jag åkte för att äta en god matbit med mina arbetskamrater så fotade jag Uddevallabron.
Som vanligt finns det mer bilder på http://www.fotopelle.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar