2014-11-21

141120 Dagens motionsrunda

Dåligt väder lite regn men vad gör det, dagens motionstur lades bla till en bäckravin en bit från Lysekil. Mycket orörd natur så det gör den rolig att gå i även om det är svårt att ta sig fram ibland.



Många knotiga träd fanns det i området.

Sedan blev jag lite förvånad hittade en bro som rasat och spår efter en väg jag följde en bit men hittade ingen anledning till vägen (får kollas mer).
Bäckfåran var underbar att gå i mycket vackert att se.


Fast jag hört att man avlägsnat bävern från området så fanns det tecken på annat.
Var det inte bävern kan det då varit denna trädätare som just här käkar upp en pinne.
Väl uppe ur bäcken växte detta träd som inte verkar bestämma sig vilket håll man växer på.
En bit längre bort sprang jag på denna figur trodde först det var en Rottweiler som kollade mig, och ett mindre vattenfall blev det också.

Då var motionsrundan slut för denna dag frisk luft och natur betydligt roligare än ett svettigt gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar