2014-08-17

140815 Blandad avslutning på dagen

Denna dag startades med rundvandring i Slottskogen och Botaniska i Göteborg. När jag var klar där åkte jag till Mölndal för att se om Strömstaren var kvar där och visst var den det.




Sedan styrde jag färden norrut till strax norr om Kungälv där jag för några dagar sedan fick kännedom om ett vattenfäll jag inte kände till, det skulle vara strax under 40m högt och vara väldigt fint så det var bara att åka dit.








Jag var inte besviken av det besöket, så hit skall jag igen. Efter detta åkte jag till hemmamarker innan solen går ner och får fina bilder på en Ormvråk.



Efter detta så blev det lite blandat fågel och Rådjur


Nu var en lång dag med mycket promenerande slut trött var jag också men har njutit av varje minut denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar